Deklaracje zagraniczne, VAT OSS

Profesjonalne wsparcie w zarządzaniu VAT międzynarodowym!

Nasze biuro rachunkowe specjalizuje się w obsłudze VAT dla przedsiębiorstw prowadzących transakcje z zagranicznymi kontrahentami. Rozumiemy złożoność i wyzwania związane z przepisami podatkowymi obowiązującymi w różnych krajach, dlatego oferujemy kompleksowe usługi, które zapewniają zarówno zgodność prawną, jak i optymalizację podatkową. Wiemy jak trudno jest znaleźć specjalistów w tej dziedzinie, dlatego współpracujemy z zaufanymi firmami kilka lat, a pozytywne kontrole z urzędów tylko to potwierdzają.

VAT OSS

Więcej informacji

Deklaracje zagraniczne

Więcej informacji

Korzyści dla Twojej firmy

approved
Pewność, że Twoje deklaracje VAT są zgodne z aktualnymi przepisami
Pewność co do zgodności deklaracji VAT z aktualnymi przepisami jest kluczowa dla każdego przedsiębiorcy, aby uniknąć niepotrzebnych kar, sankcji lub konsekwencji prawnych. Z nami będziesz prowadził dokładną dokumentację księgową, które stanowią podstawę do deklaracji VAT.
api
Optymalizacja podatkowa, zmniejszająca obciążenia finansowe
Optymalizacja podatkowa powinna być zawsze prowadzona zgodnie z prawem i etycznymi standardami. Działania podejmowane w ramach optymalizacji podatkowej powinny być legalne i zgodne z intencją ustawodawcy. W tym przypadku istotna jest znajomość i przestrzeganie przepisów prawa międzynarodowego oraz lokalnych regulacji podatkowych.
schedule planning
Oszczędność czasu i zasobów dzięki profesjonalnej obsłudze
Profesjonalna obsługa może przynieść znaczne korzyści poprzez oszczędność czasu i zasobów, skuteczne wykorzystanie specjalistycznej wiedzy i doświadczenia oraz zapewnienie wysokiej jakości usług. Dzięki naszym usługom, przedsiębiorstwo może skupić się na realizacji swoich celów biznesowych i osiągnięciu sukcesu. Delegowanie pozwala również skoncentrować się na swoich mocnych stronach, pozostawiając specjalistom zadania, w których są najlepsi.

Zabezpiecz swoje transakcje zagraniczne – skontaktuj się z nami, aby umówić się na szczegółową konsultację i dowiedzieć się, jak możemy Ci pomóc!

VAT OSS

VAT OSS (One Stop Shop) to elektroniczny punkt kompleksowej obsługi upraszczający rozliczenia podatku VAT na rynkach Unii Europejskiej. Został wprowadzony w życie z dniem 1 lipca 2021 r. wraz z pakietem VAT e-commerce. Dzięki temu sprzedając na zagranicznych rynkach rozliczamy się na jednej deklaracji VAT w polskim Urzędzie Skarbowym. Przed wejściem tego przepisu przedsiębiorca po przekroczeniu limitów musiał się rejestrować do każdego z tych krajów.

Do momentu przekroczenia progu sprzedaży 42 000 zł mamy możliwość rejestracji. Po przekroczeniu tego progu należy odprowadzić podatek VAT w kraju właściwym dla nabywcy dokonując tam rejestracji lub zarejestrować się do VAT OSS i odprowadzać zagraniczny podatek VAT w US w Polsce.

Jako biuro dokonujemy rejestracji na druku VIU-R oraz składamy kwartalne deklaracje.

Globe On Office Desk!
Rozliczenia transakcji generowanej w raportach z platform płatniczych
Deklaracje zagraniczne

Deklaracje podatkowe zagraniczne odnoszą się do obowiązku składania dokumentów podatkowych w kraju innym niż ten, w którym osoba lub firma ma swoje podstawowe obowiązki podatkowe. Pomimo wejścia w życie procedury VAT OSS czasami przedsiębiorcy są zobowiązani do rejestracji podatku VAT za granicą Polski.

Kiedy między innymi mamy obowiązek rejestracji?

• magazynowanie produktów na terytorium danego kraju, np. model Amazon FBA (Fulfillment by Amazon) bądź posiadanie własnego magazynu,
  • zakup i sprzedaż bezpośrednio na terytorium danego kraju,
  • przesunięcia międzymagazynowe w krajach Unii Europejskiej.

Oczywiście powodów do rejestracji jest więcej, to tylko kilka przykładów. W każdym przypadku ważne jest, aby zrozumieć przepisy podatkowe obowiązujące w danym kraju oraz ewentualne umowy międzynarodowe, które mogą mieć wpływ na obowiązki podatkowe.

Jako biuro oferujemy usługi rejestracji oraz składania deklaracji w wielu krajach Unii Europejskiej i nie tylko. Dodatkowo w przypadku kontroli klient otrzymuje nasze wsparcie.

VAT Austria
VAT Belgia